13 Kasım 2014 Perşembe

Mustafa Yıldızdoğan - Nadas - 2014 - Yeni Albüm

mustafa_yildizdogan_nadas_2014_yeni_album
Mustafa Yıldızdoğan'ın yeni albümü Nadas piyasaya çıktı.

MYD Müzik Film Yapım yapımcılığında 10 şarkının yer aldığı albümün dağıtımını  Çınar Müzik üstleniyor.

Albümün ilk video klibi, Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Devlet Bahçeli için yazılan Abim adlı şarkıya çekildi.

Nadas ile ilgili detaylar şöyle:

Albümdeki Şarkılar

1. Abim
2. Ben Deliyim
3. Sev Biraz
4. Oyalı
5. Yine Aklıma
6. Başaracağız
6. Sen Sevgi Ol
7. Bizim
8. Var Git Turnam
9. Aman
10. Yar Gelsin
mustafa_yildizdogan_nadas_2014_yeni_album

Mustafa Yıldızdoğan - Abim - Video Klip


Mustafa Yıldızdoğan Abim Şarkı Sözü

Aşka vakit bulamadı
Birken iki olamadı
Baba sözü duyamadı
Vay benim benim abim

Kral adamdı tacı yok
Derde derman ilacı yok
Bir dikili ağacı yok
Vay benim benim abim

Onuruydu tek serveti
Çoktan ödedi diyeti
Yenecekti cehaleti
Vay benim benim abim

Gönlünce murat almamış
Kimseye borçlu olmamış
Saçında siyah kalmamış
Vay benim benim abim

Rehberleri kuran idi
Mazlumlara yaran idi
Derdi büyük turan idi
Vay benim benim abim

Tek başına bu şehirde
Elde tespih hep zikirde
Dün neyse aynı fikirde
Vay benim benim abim

Söz & Müzik: Mustafa Yıldızdoğan
Düzenleme: Ercüment Ekin

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa