21 Kasım 2014 Cuma

Tadımdan Tat Veren Sosyal Ağ Reklamı

Tv kanalları arasında zaping yaparken dikkatimi çeken bir reklam filmi. Tadımın yeni reklamı Türkiyenin en büyük sosyal ağı oldukça yaratıcı ve başarılı bir reklam filmi olmuş. Hakkını yememek lazım Reklam filminin yaratıcısından , senaryo yazarına , oyuncularından tut en küçük detayına kadar oldukça iyi hazırlanmış çok yaratıcı bir reklam . Hakkını yememek lazım diyorum çünkü Reklamda marifet ve seyir zevki bu olsa gerek diye düşünüyorum. Reklamın marifetlisi de böyle olur. Özellikle takip etme ve takibi bırakma sahneleri güldürücü ve  çok başarılı.

Tadım Türkiye'nin En Büyük Sosyal Ağı Reklamı
Tadım Sosyal Ağ Reklamı

Günümüzde sosyal medya da olup bitenleri 1971 yılında iken nasıl geliştiği hakkında kısa bir film olmuş. Reklam demiyorum çünkü kısacık bir film gibi seyir zevki olan çalışma. 

Hakikaten facebook ve twitter daha ortada yokken tam olarak olaylar anı böyle gelişmiyormuy du sorarım ? 

Yıllar yıllar önce ortada bilgisayar ve internet yokken Türkiye'nin kocaman bir sosyal ağı vardı. Tadım, yeni reklamında geçmiş zamanlara tatlı bir gezintiye çıkarıyor.

Tadım Türkiye'nin En Büyük Sosyal Ağı Reklamı




Söz Sizde

Sizce gerçekten Tadımdan Tat Veren Sosyal Ağ Reklamı çok başarılı bir reklam filmi mi ? Beğendiğiniz yaratıcı diğer reklam filmlerini paylaşmak isterseniz yorum bölümünü kullanabilirsiniz.

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa