29 Ekim 2015 Perşembe

Remarketing ve Tanıtım Yazıları

Bu makalemizde yine sizlere tanıtım yazılarından bahsedeceğim. Tanıtım yazıları ile remarketing kavramı arasında nasıl bir ilişki kurduğumu anlatmaya çalışacağım.Evvela ''remarketing nedir'' sorusunun cevabını vererek başlayalım.



Remarketing Nedir?
Remarketing, yeniden pazarlama manasına gelmektedir. Bu kavram reklam dünyasına Google Adwords ile girmiş bir kavramdır. Google, bir siteyi daha önce ziyaret etmiş kullanıcılara tekrar ziyaret ettiklerinde reklamınızın o kullanıcıya gösterilmesidir. Daha önce kullanıcının incelediği bir markayı yada ürünü ziyaretçinin başka zamanlarda tekrar görmesini sağlamak da diyebiliriz.

Kaba taslak olarak remarketing kavramını açıkladıktan sonra tanıtım yazılarının
http://blog.milliyet.com.tr/tanitim-yazilari-yeniden-pazarlama-ornegidir/Blog/?BlogNo=455821

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa