24 Kasım 2014 Pazartesi

Tema Değişikliği ve Seo Etkisi

ugurturkoglu kişisel blog
blogugur
Blog yazmaya başladıktan sonra hep kafamın bir kenarında tasarım yatardı. Çoğu kez tema değişikliği yaptım. Hatta bazı değişikler blogumu kötü seo etkisi olarak döndü. Onun ceremesini hala sıralama düşüşü olarak yaşamaktayım. Neyse Blogumun temasını tekrar değiştirdim .Blogumu takip edenler tema değişikliği yaptığımı farkındadırlar. Yeni kullanıcılar bunun farkında değiller.


İlkler unutulmaz derler hep. Ben de blog yazmaya başladığımda kullandığım ilk temayı tekrardan kullanmaya başladım. Tema üzerinde bazı değişiklikler yaptım. Göze hoş gelen renkler ve basit bir kullanım kolaylığı oluşturmaya çalıştım.

Değişiklik olarak blogumda logo kullanmaya başladım. Güzel bir logo tasarlamaya çalıştım. Sanırım düşündüğüm gibi güzel de oldu. Tabi bu benim görüşüm . 

Tema hakkında Sizlerin görüşlerini de yorum bölümünden beklerim. Ayrıca eski temamı isteyen arkadaşlar ile paylaşabilirim.

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa