22 Haziran 2013 Cumartesi

Head Soccer 1.4 MOD APK - PARA HİLELİ


Uzun zamandır siteden MOD'lama konusunda aldığım bir istekti bende biraz uğraştım bugün sizler için yaz girdi gireli siteyle pek ilgilenemiyorum malum ekmek parası çalışıyoruz akşam eve de geç geliyorum ancak 1 oyun veya uygulama paylaşabiliyorum bunun içinde çok üzülüyorum yorumlara bile bakamıyorum bilene ama şunu bilin "GALAXY MİNİ TÜRKİYE HEP SİZİNLE..." Neyse oyunumuza dönelim Play Store'a girdi gireli ilgiyi üzerine çekmeyi başarmış oldukça zevkli bir oyundur. Oynanış ve tarzına gelecek olursak 1vs1 tarzında oynadığımız futbol oyunu diyebiliriz kontrollere gelecek olursak şut ve zıplama mevcut. Oyunumuzda 3 farklı mod bulunmaktadır (Arcade, Tournament, Surival). Fizik motoru oldukça iyidir. Tamamen 2D grafiklere sahiptir. Bluetooth ile multiplayer desteği sunmaktadır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 18.000'den fazla indirilmiştir. Oyun yarı TÜRKÇE'dir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Head Soccer 1.4 MOD APK - PARA HİLELİ
Kurulumu
Head Soccer 1.4 MOD APK - PARA HİLELİ dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : Oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir. 

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa