26 Aralık 2013 Perşembe

İPhone 6 Söylentileri

Bir süredir dikkatimi çeken İPhone 6 haberleri gerçekten çok dikkatimi çekti. Uzun süredir yapılan söylentiler İPhone 6 hakkında bilgi veriyor mu bilmiyorum, ama ilgi çekici oldukları kesin.

Bir süredir dikkatimi çeken İPhone 6 haberleri gerçekten çok dikkatimi çekti. Uzun süredir yapılan söylentiler İPhone 6 hakkında bilgi veriyor mu bilmiyorum, ama ilgi çekici oldukları kesin.


Söylenti 1 ) Göz Tarama
Göz tarama söylentisinin Samsung Galaxy S5 haberleri ile paralel olduğunu fark ettim. Gerçekçi olmadığını düşünüyorum ve Apple tarafından gelecek haberleri sabırsızlıkla bekliyorum.

Söylenti 2 ) İPhone Air
İPad Air gibi ince ve hafif bir İPhone modeli bence çok başarılı olacaktır. Apple İPad bölümündeki başarısını İPhone tarafına taşımak istiyor olabilir.

Söylenti 3 ) Büyük İphone
Bu söylentide ise 6 inç boyutunda yada Phablet boyutunda bir İphone üretileceği söyleniyor. Haberin doğru olma ihtimali yüksek, Çünkü bir süredir Apple tarafından küçük ekranlı üretilen İphone modelleri, büyük ekran sevenler tarafından tercih edilmiyordu. Apple tarafından konu ile ilgili mantıklı adımların atılacağını düşünüyorum.

Diğer söylentilerin yazılmaya değer olmadığını düşündüm ve yazmadım. Eğer yeni söylentiler olursa yayınları sürdüreceğim.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa