18 Eylül 2013 Çarşamba

Motor World Car Factory MOD APK - PARA HİLELİ


Siteye eklediğim günden bu yana oldukça yoğun ilgi gören sevilen oyunumuz Motor World Car Factory MOD yani para hileli yapmam konusunda yoğun istek alıyordum bu istekleri geri çevirmek istemedim zamanım olduğunca yorumlarınıza cevap veremesem de okumaya özen gösteriyorum emin olun elimden geldiği kadar isteklerinizi eklemeye çalışıyorum her neyse oyunumuzu sınırsız para hileli olarak sizlere sunuyorum ki oyunun tadına istediğiniz oranda çıkarabilesiniz diye. Oyunda neler yaptığınıza gelirsek bir otomobil yapım fabrikanız var ve çalışan işçileriniz onlara komutlar vererek otomobil yapıyor ve satıyorsunuz. Tarzı Kairosoft oyunlarını benziyor ancak yapımcısı herkesin bildiği Mobage firmasına aittir. 92 farklı araç üretebiliyorsunuz, fabrikanıza müşteri çekebilmek için farklı perakende pazarları oluşturabiliyorsunuz. İşçilerinizin yeteneklerini geliştirebilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.
Oyunumuzdan Görüntüler



Motor World Car Factory MOD APK
Kurulumu
Motor World Car Factory MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Hile : Oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa