14 Eylül 2013 Cumartesi

ZENONIA 4 MOD APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6) - HİLELİ


GAMEVIL firmasına ait olan Play Store'da RPG tarzı oyunların başını çeken kaliteli bir o kadar da ünlü olan ZENONIA 4 oyununu sizler için MOD yani para hileli olarak sunmak istiyorum. Site üzerinden aldığım isteklerde sıkça adı geçiyordu ben bugün sizlerle paylaşmak istedim. Yorumlara cevap veremiyorum ancak hepsini okumaya çalışıyorum zorda olsa elimden en fazla bu geliyor geç saatlere kadar çalışmamdan dolayı okullar açılınca bir nebzede olsa düzene sokabileceğim biraz sabredelim. Oyunumuzu bilmeyen yoktur destansı bir evren içinde geçen RPG, strateji, aksiyon, macera ve dahasını barından sürükleyici bir oyundur. Oyunumuz hileli olduğu için bütün özellikler; skill, stat, gold, zen gibi değerleriniz sınırsızdır istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Bu sayede oyun evrenine tamamen hakim olursunuz. Unutmayın amacınız dünyada patlak veren eski bir kötülüğü yok etmek bu uğurda savaşın. Oyun yönergelerini dikkatli takip. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 165.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler




ZENONIA 4 MOD APK
Kurulumu
ZENONIA 4 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Hile için : Oyun giriş yaptığınızda yukarıda bahsettiğim değerlere bakmanız yeterlidir.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa