24 Nisan 2013 Çarşamba

AARace APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

Dün okul projelerinden dolayı bir hayli yoğundum tabi yoğunluğun etkisinde de yorgundum pek ilgilenemedim site ile kusuruma bakmayın bugün tekrardan sizlerle olmanın mutluluğu ile güzel bir oyun paylaşmak istiyorum uzun zamandır simülasyon oyunu paylaşmıyordum o yüzden sizlerle AARace oyununu paylaşmak istedim tam olarak simülasyon sayılmada o tarzda diyebiliriz. ARMV6 modlama bana aittir. Oyunumuz uçak yarışlarından değilde akrobasi hareketlerinin yoğun olduğu 3D grafikli hem ekran kontrolü hemde sensör kontrolünün olduğu bir oyundur. Play Store'da gerçekçi olduğundan sıkça söz edilse de normal seviyede bir oyundur. Oyun akrobasi üzerine kurulduğundan sık sık bazı yerlerin üstünden veya içinden geçmeniz gereklidir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. AARACE gerçek hayatta da düzenlenen bir uçak yarışmasıdır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa