25 Nisan 2013 Perşembe

Resident Evil 4 İngilizce APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)


Hepinizin çok sevdiğine inandığım efsane bir oyun olan Resident Evil serisinin 4 oyununu daha öncede sitemizde paylaşmıştım fakat oyun dili oldukça Japonca idi buda oyun oynarken oldukça büyük bir sorun teşkil ediyordu çünkü hepimiz az çok İngilizceden anlayabiliyoruz fakat Japonca'dan anlamıyoruz. Oyunumuzun Play Store'daki sürümü hala Japonca'dır ancak Samsung APPS bu işe el atarak İngilizce sürümünü paylaşmıştır. Oyunumuzu kısa bir şekilde gene özetlemek istiyorum adında da anlaşılacağı üzere Resident Evil yani ölümcül deney yapılan deneyler sonucu insanların bir kısmı zombilere dönüşür ve hastalık gibi yayılır. Sizin amacınız zombileri yok etmek oluyor. Oyunumuzda 2 farklı mod bulunmakta hikaye ve mini mod olan Mercenary. Oyunumuzu neredeyse her türlü oyun konsolunda bilgisayarda oynadım ve bitirdim sürükleyicilik bakımından mükemmel. Daha fazla sizi sıkmadan zombilerle baş başa bırakıyorum sakın tırsmayın. Galaxy Mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. Play Store'da 5.02$'dır. Herkesin bildiği gibi CAPCOM firmasına aittir.
Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirip rardan çıkaralım "jjp.co.capcom.android.googleplay.Evil4" ve android/data klasörüne atalım.
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa