26 Nisan 2013 Cuma

Tom Clancy's H.A.W.X HD APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)


Uzun zamandır GAMELOFT firmasına ait oyunları paylaşmıyordum siteden ve mail yolu ile aldığım isteklerden sonra hem link yenileme adına hemde düzgün bir konu açma gereksinimi duyduğum için kaliteli bir uçak simülasyon oyunu olan Tom Clancy's H.A.W.X oyununu sizlere taktim etmek istiyorum. Oyunu oynadıktan sonra pilotluğa olan ilginiz artacaktır. Oyundaki amacımız dünyayı tehdit eden teröristlerin saldırılarını önlemek bu saldırıları önlerken tamamı lisanslı gerçeğine yakın 26 savaş uçağı bize yardım edecektir. Gerçek uydu görüntülerine dayalı tamamı 3D ortamlar sizi bekliyor. Gerçek uçakların oyunda can bulmasını oldukça başarılı bulduğumu belirtmek isterim. Oyunu ister sensör yardımı ile isterseniz de joystick yardımı ile sağlayabilirsiniz. 13 farklı birbirinden zor görev bulunmaktadır. Multiplayer moduda vardır fakat deneyemedim. Gameloft'un sitesinde 4.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirip rardan çıkaralım "hawx" ve gameloft/games klasörüne atalım.(klasör yok ise siz oluşturun)
APK dosyamızı kurup oyun giriş yapalım.
Uyarı : Oyuna giriş yaparken internet bağlantınızı kapatın.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa