9 Nisan 2013 Salı

Alişan - Seni Biraz Fazla Sevdim - 2013 - Yeni Albüm

alisan seni biraz fazla sevdim
Alişan'dan yeni albüm: Seni Biraz Fazla Sevdim...

17 yıllık müzik hayatında, tarzını ve dinleyicilerine karşı duruşunu, müziğini hiç bozmayan bir sanatçı olmanın mutluluğunu yaşayan ALİŞAN, “SENİ BİRAZ FAZLA SEVDİM“ isimli yeni albümü ile müzik marketlerdeki yerini almaya hazirlaniyor.

ALİŞAN, iki yıl aradan sonra POLL PRODUCTION etiketi ve POLAT YAĞCI prodüktörlüğünde piyasaya çıkarttığı 11. albümü, “SENİ BİRAZ FAZLA SEVDİM” ile yeniden sevenlerine merhaba dedi.

Albümde, Mert Ekren ve Ceyhun Çelikten’in beste ve aranjelerinin yanında, önemli gazeteci ve şarkı sözü yazarlarımızdan Hakkı Yalçın’ın da şarkı sözleri yer aldı. Geçmiş dönemlerde birçok sanatçının de seslendirdiği “Beyaz Gül Kırmızı Gül“ türküsünü bir de ALİŞAN’ın doyumsuz sesinden dinlemeye hazır olun.

Albüm fotoğrafları Çırağan Saray’ında Jülide Güngör tarafından çekilirken, ALİŞAN’ın stil danışmanlığını ünlü modacı Hakan Akkaya üstlendi.

Yıllardır tarzından ödün vermeyerek çizgisini koruyan ALİŞAN’ın, “SENİ BİRAZ FAZLA SEVDİM” isimli albümü, bu yılın en iddialı albümlerinden biri olmaya aday.

ALİŞAN; “her albümüm benim için yeni bir başlangıçtır. Sevdanın duraklarında sizi bekleyen şarkılarımla, yepyeni bir ALİŞAN göreceksiniz. Her durakta ve her şarkıda sevdiklerinizle buluşmak ümidi ile…”

Albümdeki Şarkılar

  1. Seni Biraz Fazla Sevdim
  2. Ayakta Zor Duruyorum
  3. Vebal
  4. Dünya Evi
  5. Özlemiştir
  6. Bir Numara
  7. Islana Islana
  8. Beyaz Gül Kırmızı Gül
  9. Kedi
  10. Vay Be
  11. Kınıfır Bedrenk Olur
  12. Gözümün Işığı

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa