18 Şubat 2014 Salı

Mac OSX yüklü iPad ister misiniz?


Yıllar yıllar olalı iPad serisindeki tüm cihazlar İOS ile çalışıyor. Peki neden İOS yerine OSX olmasın? Ben de uzun zamandır böyle bir cihazın üretilip üretilmeyeceğini arkadaşlarımla tartışıyordum. Bu günlerde karşılaştığım yeni bir video da bu düşüncemi iyice ileri taşıdı.

Bence çok etkileyici bir cihaz. Aslında ben OSX yüklü tabletlere isim bile bulmuştum. "iTab", ancak bu fikrim sadece bende kaldı. Ancak böyle bir cihaz üretilirse çok iyi satışlar yapacağını hatta iPad'ler den bile daha çok satış yapacağını düşünüyorum. İsterseniz birde konsept videosunu izleyelim.



Cihazla ilgili yorumlarınızı bekliyorum.

Son güncelleme: 18.02.2014

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa