16 Şubat 2014 Pazar

The Sims 3 v1.5.21 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)


Yılların eskitemediği yaşam simülasyonu oyunudur The Sims aranızda bilmeyenler yoktur diye düşünüyorum çocukluğumdan bu yana bilgisayarda sürekli oynardım onları kendim gibi düşünürdüm kendime benzeyen karakterlerim vardı tatillerde günümün büyük bir kısmı The Sims oynamakla geçerdi şimdi teknoloji gelişti ellerimizde bilgisayar gibi akıllı cihazlar var bu sayede android platformu üzerinden de The Sims 3 oynayabiliriz daha öncede sitemizde paylaşmıştım üzerinden baya güncelleme geçince tekrardan son versiyon 1.5.21 ile sizlere sunmak istedim kendi karakterinizi yaratıp koskoca oyun evreninde kaybolmak istiyorsanız gerçek hayatta yapamadığınız şeyleri denemeniz açısından önerebileceğim bir oyundur. Karakterinizi oluştururken her türlü özelliğini siz belirliyorsunuz kıyafetlerinden tutunda tavırlarına kadar... Oyun evreninde ister diğer Sim'lerle takılabilir yada yalnız başınıza balığa gitmek gibi faaliyetleri yapabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Yalnız internet bağlantısı şarttır. Play Store'da 15.28'dir.

Oyunumuzdan Görüntüler



The Sims 3 v1.5.21 FULL APK
The Sims 3 v1.5.21 FULL SD DATA
Kurulumu
The Sims 3 v1.5.21 FULL SD DATA dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.eamobile.sims3_na_qwf" ve android/obb klasörüne atalım. (obb klasörü yoksa siz oluşturun)
The Sims 3 v1.5.21 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
UYARI : Oyunu oynayabilmek için internet bağlantısı gerekiyor internet bağlantınız yoksa kapanmaya zorla hatası alırsınız.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa