20 Şubat 2014 Perşembe

Samsung Galaxy S4 Android 4.4.2 güncellemesi nasıl yapılır


Samsung geçen yıl Android 4.2 ile dağıtımına başladığı Galaxy S4 modelinin Android 4.4.2 güncellemesine başladı. Güncelleme ile telefona birçok yenilik geliyor. Hepsine kısa kısa değinmeye çalışacağım. Güncelleme sırasında sorun çıkmaması açısından tüm yazıyı dikkatle okumanızı öneriyorum.


Güncellemenin getirdiği yenilikler
-Yenilenen arayüz
-Bildirim çubuğu beyaz renk
-Kilit ekranına kısayollar
-Albüm kapağı artık tam ekran görünüyor
-Klavyede küçük yenilikler
-Önemli oranda performans artışı
-Düşük Ram kullanımı
-Kablosuz baskı
-SMS uygulaması yenilendi

Güncelleme nasıl Yapılır?
Not: Cihazınızın bataryasını en az %85 doldurun yada şarj olurken güncelleme işlemini gerçekleştirin.

Adım 1
"Ayarlar" menüsünü açın.

Adım 2
Aşağıda yer alan "Diğer" seçeneğini seçin.

Adım 3
Açılan menüden "Cihaz Hakkında"seçin.

Adım 4
Yeni menünün en üst bölümünde yer alan "Yazılım güncelleme" ve "Güncelleme" seçerek güncelleme işlemine başlayın.

Adım 5
Güncelleme uzun sürebilir sabırla bekleyiniz. Güncellemeniz tamamlanacaktır.

Adım 6
Güncelleme tamamlandı. Artık kullanıma başlayabilirsiniz.

UYARI: Eğer telefonunuz güncel olduğunu söylüyor ve güncelleme gerçekleşmiyorsa,cihazınızı Recovery moduna alıp "Wipe data factory" ve "Wipe cache partition" yaparsanız cihazınızda ki tüm veriler tam anlamı ile silinir. Daha sonra telefonu sıfır ve hiçbir şey yüklenmemiş gibi kullanabilir veya sorunsuz güncelleme gerçekleştirebilirsiniz.

UYARI 2: Güncellemeyi standart yollar ile gerçekleştiremeyen kullanıcılar aşağıdaki bağlantıya tıklayarak Odin güncellemesinin nasıl yapıldığını öğrenebilirler.
Odin güncellemesi için buraya tıkla

Recovery moduna alma nasıl yapılır?
Adım 1
Telefonunuzu kapatın.

Adım 2
Ses açma, ev ve güç tuşlarına sırası ile birlikte basın.

Adım 3
Telefon titredikten bir iki saniye sonra ses açma ve ev tuşlarını bırakın ve güç tuşuna basmaya devam edin.

Adım 4
Recovey ekranı açılana kadar bu işleme devam edin.

Adım 5
Recovery ekranı açıldığında işlem tamamlanır.

Wipe nasıl yapılır? (Ses tuşları- yukarı aşağı --- Güç tuşu onaylama)
Wipe yapmak için Recovery ekranında "Wipe data factory" üzerine gelin. Güç tuşu ile onaylayın. Yeni bir yazı daha gelirse "Yes" üzerine gelin ve güç tuşuna basın. Daha sonra "Wipe cache partition" üzerine gelerek aynı işlemi tekrarlayın. Daha sonra "Reboot system now" seçerek telefonu yeniden başlatın.

Not: Wipe kişisel verileri silmez. Sadece uygulamalar ve uygulama verilerini temizler. Hesapları siler. Telefonu kişisel veriler dışında ilk günkü haline getirir.

Son güncelleme: 20.02.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa