25 Ocak 2013 Cuma

Günün Kaybedenleri : Yılmaz Vural ve Ben

Bu yazı yılmaz vural ve benim bugün kü ortak noktamız üzerine yazılmıştır.


yılmaz hoca
Yılmaz vural Fb:2 Elazığspor:2

Kaybettik be Yılmaz Hoca..

      Bugün Fenerbahçe ve Elazığspor Kadıköy şükrü saraçoğlu Stadyumunda karşı karşıya geldiler . Elazığspor ilk yarıyı 2-0 önde bitirdi. Yılmaz Hocanın keyfine dicek yoktu.
    İkinci yarı başladı Fenerbahçe ve Elazığspor birer kırmızı kart gördüler. Maç 2-0 dan 2-1 oldu yılmaz hoca gerilmeye başladı. Ya Bir son dakika Faciası daha yaşarmıyım diye...

    Dakikalar saniyeler geçiyor 90 dakika bitiyor.Uzatma dakikaları oynanmaya başlıyor . Elazığspor fenerbahçe önünde hem de kadıköy de 2-1 galip durumda artık son dakikalar.

Hakem Tabelasını kaldırıyor +5 dakika uzatma veriyor . Uzatma dakikaları oynanmaya başlıyor ve uzatma dakikaların sonunda fenerbahçe bir serbest vuruş kazanıyor .Serbest vuruş gol oluyor . Yılmaz hoca yıkılıyor haliyle .Tesadüf müdür bilemedim Maç bittikten sonra kocaelispor-fenerbahçe maçı son dakika da yenilen gol ve yılmaz hocanın yıkılışı geliyor aklıma.  Uzatma dakikalarında yılmaz hocanın korktuğu başına geliyor maç 2-2 oluyor.Yılmaz hoca yıkılıyor Son dakika golü ile.Sonuç olarak maç 2-2 sona eriyor.Tabi Yılmaz hoca sinirleniyor. hararetleniyor.O kadar çok hararetleniyor ki Lipton ice Tea bile Yılmaz hocanın hararetini alamıyor :)

    Maç sonucunda Yılmaz Vural kırmızı kart gören oyuncusu için"Benim aptal oğlum, gerizekalı öğrencim, Gökhan’ın yaptığı harekete karşılık verdi" diyerek beni yine güldürüyor.

Günün birinci kaybedeni yılmaz vural idi.İkinci kaybedeni ise ben idim.

      Günün ikinci kaybedeni ise ben idim.Nasıl mı kaybettim ? İddaa da kaybettim :) Son dakika golü ile . Yılmaz hoca ile ortak kaderi paylaştık.

Herşey Tottenham-Man.Utd maçı ile başladı.

       Benim içinde herşey çok güzel gidiyordu ilk başta. İddaa bayine gittim. Analizlerimi yaptım :) Kuponumu doldurdum ve Tottenham - Manchester united maçında Manchester united   a güvenerek bahisimi tamamladım. Hatta 2 iddaa kuponu birden yaptım.Her şey United maçı üzerine kuruluydu. Maçlar başladı  gayet güzel gidiyordu.Her şey yolundaydı. 3 maçım tutmuştu.Son maç United maçıydı.United maçını beklemeye koyuldum.

     Maç başladı.İlk yarıyı united 1-0 önde tamamladı.İkinci yarı başladı dakika 50,60,70 derken 80 oldu.Yılmaz hoca gibi bende yerimde duramıyordum.Son 10 dakika kalmıştı maçın bitimine.90 dakika da sonlandı.Bem Hala yerimde duramıyordum.Hayaller kuruyordum :) Uzatmalar oynanmaya başladı.Tottenham uzatmalar da gol atarak tüm hayallerimi geride bırakmış oldu.

Sağlık olsun bee yılmaz hoca.

    Sonuç olarak Yılmaz hoca ile Ortak kaderi paylaştık bugün.ikimizde son 10 dakika yerimizde duramadık.İkimizde son dakikalar da yıkıldık.Olsun be yılmaz hocaa.
Sağlık olsun..:)

tek maça yatan kuponlar
iddaa kuponları



   Bir önceki yazım Facebook'un yeni arama işlevi graph search  adlı makalemde facebookta graph search nedir konusunda bilgiler verilmektedir.

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa