4 Şubat 2014 Salı

HTC Desire 310 İnceleme

HTC ucuz ve nitelikli telefonlar üretmeye devam ediyor. İşte bu telefonlar arasında yer alan Desire 310 modelini inceleyeceğim. Genel olarak ilk baktığım da donanım olarak HTC Desire C Golf modeline benzettim. Hızlı bir telefon olduğu görülüyor diyorum ve sözü fazla uzatmadan incelemeye başlıyorum.

HTC ucuz ve nitelikli telefonlar üretmeye devam ediyor. İşte bu telefonlar arasında yer alan Desire 310 modelini inceleyeceğim. Genel olarak ilk baktığım da donanım olarak HTC Desire C Golf modeline benzettim. Hızlı bir telefon olduğu görülüyor diyorum ve sözü fazla uzatmadan incelemeye başlıyorum.


Donanım
1.3 Ghz hızındaki A7 tabanlı MediaTek işlemci iyi görünüyor. Yeterli sayıda uygulamayı sorunsuz çalıştıracağını düşünüyorum. 512 MB Ram bence yeterli değil. Oyun oynamayı seven kullanıcılar için hiç ideal bir telefon değil. 4 GB hafıza diğer donanım özelliklerine oranla çok başarılı. Android 4.2.2 yerine 4.4 sürümü kullanılsaydı çok iyi olurdu. 2000 mAh batarya uzun süreli kullanım sağlıyor.

Tasarım4.5 inç ekran boyutu donanımına oranla çok iyi olmuş. Çözünürlük ve piksel yoğunluğu ekran boyutuna oranla çok zayıf. Görünümü Desire 200 modeline benziyor. Renk seçenekleri çok az, siyah ve beyaz yeterli değil.

Medya
5 MP arka ve VGA ön kamera iyi çekimler yapıyor. Arka kamera özellikle Çözünürlük yönü ile ideal bir özellik. FM Radyo özelliği ile radyo ve yüksek sesli müzik dinleyebilirsiniz.

Genel Değerlendirme
Büyk ekranlı HTC DEsire 200 denilebilir. Desire 200 yerine daha büyük ekranlı telefon arayanlar için iyi bir alternatif. Fiyat olarak da uygun olacağını düşünüyorum.

"Sorularınızı yorum formu ile gönderin "

Son güncelleme: 04.02.2014

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa