31 Mayıs 2014 Cumartesi

Bloons TD 5 2.8 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)


Bloons TD, Ninja Kiwi firmasının yapımcılığını üstlendiği dünya oyun sektörünün efsaneleri arasında yer almayı hak eden kaliteli bir defans oyundur. Çıktığı ilk günleri hatırlıyorum 2007 senesiydi bilgisayarda saatlerce oynardım vaktin nasıl geçtiğini anlamazdım üst üste gelen renkli balon ordularından gözümü alamazdım. Bloons TD daha önce oynamayan arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum oyundaki amacınız belirlenmiş bir güzergahtan gelen balonları farklı özelliklere sahip maymunlarımız ile patlatıp yok etmekten ibarettir. İlerleyen bölümlere doğru oyun aşırı derecede zorlaşıyor farklı özelliklere sahip olan balonlara dikkat etmeniz gerekecek. 20'den fazla özellikleri farklı balon düşmanı yan, maymun bulunmaktadır. Bloons TD 5 Türkçe dil desteği sunmaktadır. Bloons TD 5 Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır ancak kenarlardan ekrana hafif sığmıyor ama oynamaya engel değildir. Play Store'da 6.76'dir.
Oyunumuzdan Görüntüler



Bloons TD 5 2.8 FULL APK
Kurulumu
Bloons TD 5 2.8 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa