30 Mayıs 2014 Cuma

Samsung Galaxy Mega 6.3 Android 4.4 KitKat güncelleme rehberi

Samsung Galaxy Mega 6.3 için Android 4.4.2 KitKat güncellemesi yaklaşık 1 aya kadar cihazlara gelecek. Güncellemenin nasıl yapılacağını bilmeyenler, güncelleme hakkında bilgi edinmek isteyeler yada sorun yaşayanlar rehberimizden faydalanabilir.



Güncelleme öncesi bilmeniz gerekenler
- Telefonunuzun bataryasını en az %50 doldurun
- Kesintisiz bir kablosuz internet bağlantısı edinin (Wifi önerilir)
- Çıkabilecek sorunlara önlem amacı ile kişisel verilerinizi SD kart yada bilgisayara yedekleyin

Güncelleme ile gelen yenilikler
- Saydam beyaz bildirim çubuğu
- Performans artışı
- Pil ömründe artış
- Kablosuz yazıcı desteği
- Mesajlaşma uygulaması seçebilme
- Kilit Ekranında kamera kısayolu
- Ek KitKat özellikleri

Güncelleme nasıl yapılır?
Adım 1
"Menü" den "Ayarlar" açın.
Adım 2
Üstteki menülerden "Diğer" menüsünü açın.
Adım 3
En altta yer alan "Cihaz Hakkında" açın.
Adım 4
En üstte yer alan "Yazılım Güncelleştirme" açın.
Adım 5
En üstte yer alan "Güncelle" basın.
Adım 6
Güncelleme cihazınız için gelmiş ise kısa sürede yüklenir.

NOT: Güncelleme yüklemede herhangi bir hata ile karşılaşırsanız bize bildirin. Deneyimli kullanıcılar önemli buldukları sorunları yetkili servise bildirsinler.

Son güncelleme: 30.05.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa