27 Mayıs 2014 Salı

LG G Pro Lite Android 4.4 KitKat güncellemesi nasıl yapılır?

LG G Pro Lite için Android 4.4 güncellemesi yakında dağıtılmaya başlanacak. Bilmeyenler için güncelleme hakkında detaylı rehberi sizler için hazırladım. Dikkatle okuyun ve tüm yönergeleri dikkatle gerçekleştirin.



Güncellemenin getirdiği yenilikler
- Android 4.4.2 KitKat sürümü
- LG KitKat arayüzü
- Performans artışı
- Pil performansında artış
- Daha hızlı menü geçişleri
- LG Knock Code

Güncelleme öncesi bilinmesi gerekenler
- Güncelleme öncesi telefonunuzun bataryası %50 üzerinde olmalıdır
- Kesintisiz internet bağlantısı kullanın (Wifi önerilir)
- Güncelleme sırasında veya sonrasında en küçük bir hata gerçekleştiğinde bizlere bildirin. Biz çözüm bulamazsak en yakın LG yetkili servisine danışın.

Güncelleme için gerekenler
- %50 dolu batarya
- Kablosuz internet

Güncelleme nasıl yapılır?
Adım 1
"Ayarlar" açın
Adım 2
"Genel" bölümünü açın
Adım 3
"Telefon Hakkında" bölümünü açın (altta)
Adım 4
"Güncelleme merkezi" seçin
Adım 5
"Yazılım güncelleme" seçin
Adım 6
"Güncelleme şimdi kontrol" seçin
Adım 7
Güncelleme cihazınıza ulaşmış ise yüklenmeye başlar.

NOT: Güncellemede cihazınızda sorun çıkarsa önce bize sonra yetkili servise danışın. Profesyonel kullanıcılar önemli gördükleri problemleri direkt olarak yetkili servise bildirsin.

Son güncelleme: 27.05.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa