9 Mayıs 2014 Cuma

Dark Lands MOD APK - PARA HİLELİ


Sürekli övdüğüm nadir oyun firmalarından birisi olan Bulkypix'e ait olan Dark Lands kısa süre önce Play Store'da biz android cihaz kullanıcıları için yayınlandı oyunun çıkacağını çok öncelerden de biliyordum çünkü sizlere aksiyon, macera ve hız tarzının birleşimi kaliteli bir oyun sunmak istiyorum bu fırsatı da Dark Lands oyunu bana sağladı. Oyunda parasal sıkıntıyı çok fazla yaşıyorsunuz ilerlemesi biraz zor o yüzden MOD yani para hileli olarak sizlere sunmak istedim bu sayede karakterinizi son aşamaya kadar geliştirebiliyorsunuz. Kısaca Dark Lands sizlere anlatmak istiyorum oyundaki amacınız muhteşem dizayn edilmiş oyun evreninde karakteriniz ile devasa yaratıklara karşı verdiğiniz efsanevi mücadeleyi anlatıyor. Oyun içinde Antik Yunan havası hakim, karakteriniz sürekli ilerlemek zorunda karşınıza zorlu engeller çıkıyor tümsekler, dik duvarlar, kesici makineler ve dahası amacınız hepsinden kurtulup bölümün sonuna ulaşmaktır. İsterseniz 40 görevi tamamlayın yalnız görevler için Play Store bağlanıyor anlayacağınız ücretlidir yada sınırsız oyun modun da kendinizi test edin. Dark Lands Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Oyunda Türkçe dil desteği mevcuttur.

Oyunumuzdan Görüntüler


Dark Lands MOD APK 
Kurulumu
Dark Lands MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Dark Lands para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa