28 Mayıs 2014 Çarşamba

Samsung Galaxy S4 Active Android 4.4 KitKat güncellemesi nasıl yapılır?

Galaxy S4 Active modeli için KitKat güncellemesi dağıtılmaya başlandı. Ülkemize gelmesi biraz uzun sürebilir. Ancak geldiğinde nasıl yapılacağını bilmeyenler için bir anlatım yaptım.



Güncelleme öncesi bilmeniz gerekenler
- Telefonunuzun bataryasını en az %50 doldurun
- Kesintisiz bir kablosuz internet bağlantısı edinin (Wifi önerilir)
- Çıkabilecek sorunlara önlem amacı ile kişisel verilerinizi SD kart yada bilgisayara yedekleyin
- Güncelleme sırasında hata olursa önce bize sonra biz çözemezsek yetkili servise bildirin.

Güncelleme ile gelen yenilikler
- KitKat Toucwiz arayüzü
- Saydam beyaz bildirim çubuğu
- Performans artışı
- Pil performansında artış
- Kablosuz yazıcı desteği
- Uygulama iyileştirmeleri
- Mesajlaşma uygulaması seçebilme

Güncelleme boyutu
Yaklaşık olarak 500 MB

Güncelleme nasıl yapılır?
Adım 1
"Menü" den "Ayarlar" açın.
Adım 2
Üstteki menülerden "Diğer" menüsünü açın.
Adım 3
En altta yer alan "Cihaz Hakkında" açın.
Adım 4
En üstte yer alan "Yazılım Güncelleştirme" açın.
Adım 5
En üstte yer alan "Güncelle" basın.
Adım 6
Güncelleme cihazınız için gelmiş ise kısa sürede yüklenir.

NOT: Güncelleme yüklemede herhangi bir hata ile karşılaşırsanız bize bildirin.

Son güncelleme: 28.05.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa