23 Temmuz 2013 Salı

Adsense Hesabı Alma

Bu güne kadar Adsense hakkında çok araştırma apardım.Hep ilegal siteler açdığımdan Film izleme(pek hit alamadım :D)ve Film indirme (günlük hitim 1300+) Adsenseye kayıt olmadım ya da telif hakkı üzünden kabul etmedi.Bende Adsense Kazançların görüb legal yöneldim (hala film indirme sitem çalışıyor).Nasıl hesap aldım?Sadece 4 güne Adsense heasbımı aldım.Nasıl ala bilirsiniz?  Sitenizde ilegal içerik bulunmasın Mesela:Blogger Flash Oyun sitesi açın ve başvurunuz yapın.Ben öyle etdim  (http://1oyunum.blogspot.com/) ve 4 güne hesabımı aldım.Adsense başvurmazdan önce en az 25+ yayınınız olsun ne kadar çok olursa kabul olma şansınız artar.Hitiniz yoksada konunuz bol olsun mesela benim flash sitemin hiç hiti yokdu amma 50 + konu vardı ve kabul oldum.İlk onay (bana 2 güne geldi) geldikden sonra reklam kodunu siteme yerleşdirdim ve 2 gün sonra 2-ci onay geldi ve Flash oyun sitemde hal-hazırda Adsense reklamların yayınlıyorum.
Aklınıza takılan soruları Yorum yazarak bildiriniz.

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa