8 Temmuz 2013 Pazartesi

Yeni : 22 find virüsü temizleme kaldırma resimli anlatım

22 find virüsü temizleme yeni
   22 find virüsünü bilgisayardan nasıl temizleyeceğimiz,kaldıracağımız hakkında daha önce bir yazı yazmıştım. O konuya buradan ulaşabilirsiniz.Aldığım bir kaç mail ve geri dönüt üzerine yeniden bu konu hakkında yani 22 find virüsünün nasıl kaldırılacağı hakkında yeniden bir konu yazmaya karar verdim.Çünkü hala bazı bilgisayar kullanıcıları 22 find virüsü ile uğraşmakta ve bu konuya bir çözüm bulamamaktalar.22 find virüsünü bilgisayarımızdan kaldırmak için aşağıdaki adımları dikkatlice uygulayınız : 

  •  Daha önceki konuda da bahsettiğim üzere öncelikle tarayıcılarından temizleme işlemine başlayacağız.Chrome -firefox vs hangi tarayıcı kullanıyor iseniz ayarlar sekmesinden eklenti yöneticisine tıklayın ve burada bulunan 22find , desk vs yazılımları kaldır'ın.Siz en iyisi burada yer alan tüm uygulamaları kaldırın.Çünkü bu 22 find desk tarzı virüs yazılımları farklı isimlerlede uygulama olarak karşımıza çıkabilmektedirler.Bunu nasıl yapacağım diye soran arkadaşlar aşağıdaki resimden yararlanabilirler.Resimlerin üzerine tıklayarak büyütün.
22 find
22 find kaldırma
Şu anda benim bilgisayarımda 22 find virüsü bulunmadığından uzantılar sekmesinde görüldüğü üzere sadece media player eklentisi bulunmakta.Sizin bilgisayarınızda yer alan 22 find eklentisini sağda bulunan çöp kutusuna tıklayarak kaldırınız.

  • Daha sonra bilgisayarda bulunan tüm tarayıcıların (google chrome,internet explorer,firefox vs.) giriş sayfalarını ayarlama geldi sıra.Yani tarayıcımızın anasayfasını düzelteceğiz.Ben google chrome için aşağıdaki resimde örnek veriyorum :  

chrome dan 22 find virüsü silme
Google Chrome ayarlar
Görüldüğü üzere burada benim anasayfam kendi blogumun adresi.22 find virüsü bulunan bilgisayarlarda bu kısımdaki adres çubuğunda 22find tarzı bir adres bulunacaktır.Burada yer alan adresi siliyoruz.
  • Bu işlemi de yaptıktan sonra bilgisayarımızda bulunan tarayıcıların kısayollarına sağ tıklayıp özellikler kısmına tıklıyoruz.Gelen ekranda kısayol sekmesine gelip Hedef kısmına geliniz.Burada yer alan 22 find adresini siliniz.Yalnız orada tarayıcı adresinin de .exe li bir uzantısı bulunmakta.Siz sadece http 22 find adı ile başlayan kısmı siliniz.
  • Daha sonra ise denetim masasından program ekle kaldır'ı açınız.Program ekle kaldırda 22 find ile ilgili ne varsa siliniz.Eğer denetim masasından silerken problem çıkarıyorsa görev yöneticisine giriniz ve başlangıç sekmesine tıklayınız.Burada check22find adlı dosyayı bulunuz . seçtikten sonra görevi sonlandır'a basınız.Daha sonra denetim masasından kaldırmayı tekrar deneyiniz.
     İşlem bu kadar.Bu işlemleri yaptıktan sonra 22 find virüsünü temizlemiş olacaksanız. Bu işlemleri yaptıktan sonra siz her ihtmale karşı bir antivirüs programı yükleyeniz. Bilgisayarınızı komple bir taratınız.

Bu konu hakkında soruları olan arkadaşlar buradan ulaşırlarsa yardımcı olamaya çalışırım.

Allah kimsenin bilgisayarını 22 find virüsüne maruz bırakmasın inşallah :) 

Bir önceki yazımda Blogger da Resimli son yorumlar eklentisi nin blogunuza nasıl uygulayacağınız hakkında bilgiler verilmektedir.

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa