29 Temmuz 2013 Pazartesi

Zombie World War APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)


İşimden dolayı eve geldiğimde bir hayli yorgun oluyorum değil bilgisayar başına geçmek yemek yemek için bile üşeniyorum ama siteden de fazla uzak kalmak istemiyorum o yüzden fırsat bulduğum her an sizlerle paylaşım yapmak için can atıyorum sözün kısası sizlerle pek ilgilenemiyorum bu yüzden çok mahcubum özrümü kabul edin... Bugünkü oyunumuz FT Games'a ait olan yeni çıkmış defans tarzı oyunlardan birisidir. FT Games'in oyunlarında işlediği konu çoğunlukla zombilere karşı savaş olduğundan bu oyunda da düşmanlarımız zombilerdir. Oyunumuzun konusuna gelecek olursak yapılan deneyler sonucunda kötü bir virüs ortaya çıkar ve bütün insanlığı zombiye çevirir bu virüsten kurtulmayı başaran karakterimiz zombilere karşı savunma hattı oluşturarak hastalığa karşı çare aramaya başlar... 21 farklı bölgede 126 bölümden oluşan macera dolu bir oyun sizleri bekliyor. AK-47, M4 gibi 19 farklı silah sizlere eşlik edecektir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da yeni bir oyundur 8000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler





Zombie World War APK 
Kurulumu
Zombie World War APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa