17 Temmuz 2013 Çarşamba

Paper Toss 2.0 MOD APK - ALIŞVERİŞ HİLELİ


Şu işler başımı oldukça ağrıtır oldu siteye doğru düzgün vakit ayıramaz oldum yorumlara bakamıyorum zaten en çok canımı da bu sıkıyor yardım bekleyen insanlara cevap verememek onun hepinizden tek tek özür diliyorum. Bugünkü oyunumuz Backflip Studios'a ait hepinizin yakından tanıdığı Paper Toss 2.0 android oyun dünyasının sevilen en eğlenceli tarzına sahip olan oyunlardandır daha öncede oynadığınıza eminim amacınız çöp kovasına sahip olduğunuz materyalleri isabet ettirerek girmesini sağlamak ilk başladığınızda kullanabileceğiniz tek öge buruşturulmuş kağıttır oyunumuz MOD yani alışveriş hileli olduğu için oyun içindeki tüm materyallere ve özelliklere sahip olabiliyorsunuz. Oynaması oldukça basittir parmağınız ile materyali çöp kovasına sürmeniz yeterlidir. Unutmadan eklemek istiyorum çöp kovasını isabet ettirmenizi önlemek için vantilatör vb. aletler karşınıza çıkacaktır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 45.000'den fazla indirilmiştir. Alışveriş hilesinin keyfini çıkarın...

Oyunumuzdan Görüntüler


Paper Toss 2.0 MOD APK - ALIŞVERİŞ HİLELİ
Kurulumu
Paper Toss 2.0 MOD APK - ALIŞVERİŞ HİLELİ dosyamızı indirip kuıralım ve oyuna giriş yapalım.
Alışveriş hilesi : Oyuna giriş yaptığınızda STUFF bölümünden Buy Paper Points diyerek istediğiniz miktarı seçin Play Store ekranı gelince geri tuşuna basın para hesabınızda.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa