7 Mart 2014 Cuma

City Island Premium MOD APK - ALTIN HİLELİ


Sitemizde normal sürümünü paylaşmıştım daha önce hatırlayanlar vardır aranızda yalnız oyundan keyif alabilmek için maddi kaynaklarınızın oldukça fazla olması gerekiyor işte burada yardıma ben yetişiyorum sizler için MOD yani altın hileli olarak City Island Premium'u sunuyorum oyun içinde sahip olamadığınız öge kalmayacak hepsini rahatlıkla satın alabileceksiniz. Oyunu daha önce oynamayan arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum, oyunumuz adından da anlaşılacağı üzere denizin ortasında ıssız bir adayı gelişmiş ünlü bir şehre çeviriyorsunuz adaya oteller, lokantalar, alışveriş merkezleri ve dahasını kurup paranıza para katabilirsiniz. Asıl amacınız insanları mutlu etmektir ada şehrinize gelen insanlar ne kadar mutlu ayrılırsa o kadar yeni müşteri gelecektir. Oyunumuzda tamamen TÜRKÇE dil desteği vardır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 8.99'dir.
Oyunumuzdan Görüntüler

City Island Premium MOD APK
Kurulumu
City Island Premium MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Altın hilesi : oyuna giriş yaptığınızda altın miktarınıza bakmanız yeterlidir.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa