11 Mart 2014 Salı

Telpa Rezilliği - Herkes Okumalı


Merhaba sevgil okurlar.Size bu yazımda General Mobile'ın anlaşmalı olduğu garanti firması olan Telpa ile bir tanıdığım ve benim başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum.Discovery ilk çıktığında açıkçası General Mobile'ın daha önceki telefonları gibi saçma sapan bir şey olacağını düşünmüştüm.Fakat özelliklerine ve fiyatına bakınca bu marka hakkında ki tüm düşüncelerim değişti.Üstelik telefonun garantisini merdiven altı bir firma değil, bir zamanlar Samsung'un bile anlaşmalı olduğu firma olan Telpa bakıyordu.

Neyse konumuza dönelim.Tanıdığıma Bakırköy Capacity Alışveriş Merkezi'nden Eylül ayında Discovery 4 GB telefon aldık.Ocak ayına kadar telefonu normal kullandı.Fakat telefon Ocak ayının başlarında ahizeden sesi az vermeye ve konuşurken mikrofon sesi karşı tarafa sanki mağaranın içindeymiş gibi derinden vermeye başladı.Neyse aldım götürdüm Capacity Electroworld'e dedim böyle, böyle.Tamam beyefendi biz Telpa'ya yollayacağız dedi oradaki eleman.

Bende servis kağıtlarını vs aldım geldim.20 gün kadar sonra bir sms geldi telefonunuz elimizde, gelip alabilirsiniz.Diye gittim aldım telefonu ahize yapılmış, mikrofonu ise yapmaya çalışmışlar becerememişler.Karşı tarafa ses bu seferde yankılı gidiyordu.Neyse bu sefer Electroworld'deki elemanla konuştum.Abi benim yapacağım bir şey yok ben sadece aracıyım dedi.Eleman haklıydı.

Gittim Leventteki Telpa binasına oradakilere durumu belirtip tamir edilmesini talep ettim.Tamam beyefendi halledeceğiz dediler ve adresimi aldılar.Sizin gelmenize gerek yok biz tamir eder ücretsiz olarak kargoyla size yollarız dediler.Döndüm eve geldim.

10 gün falan oldu tabi ben sürekli Telpa'nın kendi sitesi üzerinden imei numarasıyla telefonun durumunu sorguluyorum.Baktım telefon tamir edilip gönderilmiş.Ama tahmin edin nereye ? Benim adresime değilde alışveriş merkezine gönderilmiş.Gittim mağazaya elaman "Abi bize kargo gelmedi.Gelsede biz alamayız zaten kargo bizim adımıza gelmemiş çünkü" dedi.Bu sefer zar zor MNG kargoya ulaştım durumu açıkladım.Onlarda zaten sizi adreste bulamayınca kargoyu aldığımız yere göndericektik, kargo şubemizde gelin alın dediler.Neyse gittim MNG kargo şubesine telefonu aldım.Servis kağıdına "Arıza tespit edilemedi" yazmışlar.Üstelik ilk alındığı günden beri kılıfla özenle kullanılan telefonun arka kapağınıda çatlatmışlar.

Bunun ertesi günü gittim Telpanın binasına ortalığı ayağa kaldırdım ve oradaki görevli kızla tartıştım ve değişim istedim.Sonuç mu ? 5 gün sonra aradılar telefonunuz değişim yapılacak dediler.Gittim sıfır Discovery verdiler kutusuyla.Fakat kutuyu açıp içinden şarj aletini ve kulaklığını aldılar.

Yani demem odur ki bu tip işlerin asla peşini bırakmayın.Hakkınızı arayın.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa