20 Mart 2014 Perşembe

Sony Xperia Z1 Android 4.4.2 güncellemesi nasıl yapılır?

Bir süredir okuyucularım için Android güncelleme rehberleri hazırlamaya devam ediyorum. Aldığım olumlu sonuçlar ise beni daha fazlasını hazırlamaya yönlendiriyor. Sonuç olarak yeni dağıtımına başlanan Sony Xperia Z1 modelinin güncelleme işlemi hakkında sizler için basit ve kolay bir rehber hazırladım.

Bir süredir okuyucularım için Android güncelleme rehberleri hazırlamaya devam ediyorum. Aldığım olumlu sonuçlar ise beni daha fazlasını hazırlamaya yönlendiriyor. Sonuç olarak yeni dağıtımına başlanan Sony Xperia Z1 modelinin güncelleme işlemi hakkında sizler için basit ve kolay bir rehber hazırladım.


Güncelleme işlemi hem çok kolay hemde sadece Z1 modeli için değil, Z1 Compact ve Z Ultra modelleri için de bu güncelleme rehberini kullanabilirsiniz.


Güncellemenin getirdiği yenilikler
-Kamera uygulamasında yenilik ve iyileştirmeler
-Yenilenen geliştirilmiş E Posta uygulaması
-Performans ve pil kullanımında iyileştirmeler

Güncelleme için gerekenler
-En az %75 dolulukta pil
-Kablosuz internet bağlantısı(Mobil internet ile yapılan işlemler genellikle sorunlara yola açmaktadır.)

Not: Güncellemeyi Windows için PC Companion, Mac OSX için Bridge for Mac uygulamaları ile gerçekleştirebilirsiniz. Ben sadece telefonunuz üzerinden yapacağınız güncelleme hakkında bilgi vermeye çalışacağım.

Güncelleme nasıl yapılır?

Adım 1
Telefonunuzu açın.

Adım 2
Ayarlar uygulamasını açın.

Adım 3
Aşağıda yer alan  Telefon Hakkında seçeneğini açın.

Adım 4
Gelen ekrandan önce Yazılım Güncellemeleri, daha sonra Sistem güncellemeleri seçeğini seçin ve güncelleme işlemini gerçekleştirin.

Not: Sorun, soru ve merak ettiklerinizi yorum formu ile sorabilirsiniz. Biltanı da tüm sorular kısa süre içerisinde yanıtlanır.

Son güncelleme: 20.03.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa