1 Mart 2014 Cumartesi

Expendable Rearmed v1.1.5 APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)


Değerli hocalarım 2 gündür siteye paylaşımda bulunamıyorum hepinizden özür dileyerek bugünkü konumuzu açmak istiyorum. Play Store'da daha önceden bulunan ancak kaldırıldığını bugün fark ettiğim oldukça kaliteli bir oyundur Expendable Rearmed ilk çıktığında sitemizde paylaşmıştım ancak üzerine gelen güncellemelerden sonra tekrar sizlere sunmak istedim oyunumuz aksiyon ve macera sevenlere hitap edecek tarzda grafik ve ses kalitesi bakımından oldukça iyi seviyededir. Expendable Rearmed'in hikayesini kısaca anlatmak istiyorum oyunumuz gelecekte yani 500 yıl sonraki bir zaman diliminde geçiyor dünyayı istila eden biyo-mekanik uzaylılara karşı verdiğimiz mücadeleyi konu alıyor. Grafikler 3D ve HD'dir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Beğendiğim sayılı oyunlardandır Expendable Rearmed'i öneririm üstelik son sürüm v1.1.5'dir.
Oyunumuzdan Görüntüler


Expendable Rearmed v1.1.5 APK
Kurulumu
Expendable Rearmed v1.1.5 APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa