6 Mart 2014 Perşembe

Huawei Ascend P6 Android 4.4.2 güncellemesi nasıl yapılır?


Huawei Ascend P6 modeli için güncellemelere bugün başladı. Güncellemenin dağıtımına ilk olarak Çinde başlandı ve diğer ülkelere de kısa süre içinde geleceği söyleniyor. Ayrıca güncellemenin yapılan testlerde son derece kararlı olduğu ve hiçbir sorun ile karşılaşılmadığı da belirtildi. Peki güncelleme nasıl yapılır? Güncelleme rehberimizi okumaya devam edin...

Güncelleme için gerekenler nelerdir?
-En az %60 dolu batarya
-SD Kart
-Cihazda orjinal Huawei yazılımı yüklü olmalı

Önemli Uyarı: Farklı ülkelerin Romlarını kullananlar orjinal Rom yüklemeden güncelleme yapmasınlar. Aksi takdirde sorunla karşılaşabilirler.

Güncelleme esnasında sorun çıkarsa ne yapmalıyım?
Güncelleme esnasında herhangi bir sorun gerçekleştiği takdirde garanti belgenizde yer alan en yakın Huawei yetkili servisine danışınız. Güncellemede ortaya çıkabilecek sorunlardan sorumlu tutulamayız. Güncellemeyi yaparak ortaya çıkabilecek tüm riskleri almış oluyorsunuz.

Güncelleme için gerekli yazılım paketini nereden edinebilirim?
Güncelleme için paket yayınlanıp yayınlanamadığını öğrenemedim. Yayınlandığında aşağıdaki adrese giderek dosyayı indirebilirsiniz.
(Türkçe dili desteklemektedir)
(Güncelleme dosyasının adresi için KING.MAN 452932 adlı okuyucuma teşekkür ederim)

!! Türkiye için güncelleme dosyası yayınlandı aşağıdaki linkten indirebilirsiniz !!

http://consumer.huawei.com/tr/support/downloads/detail/index.htm?id=26521


SD Kart ile Güncelleme nasıl yapılır?

Adım 1
Güncelleme dosyasını indirin.

Adım 2
Dosyayı arşivden çıkarın.

Adım 3
Dosyayı SD Kartınızda oluşturacağınız veya dahili bulunan "dload" klasöri için yükleyin.

Adım 4
SD Kartı telefonunuza yerleştirin ve telefonun SD Kart okuduğundan emin olun.

Adım 5
Daha sonra cihazınızda “Ayarlar” menüsüne giriniz.

Adım 6
Sırasıyla, Telefon Hakkında > Sistem Güncellemeleri > Yerel Güncelleme > Onayla > Yazılımı Güncelle seçeneklerini seçiniz ve güncellemenin gerçekleşmesini bekleyiniz.

Adım 7
Güncelleme tamamlandı. Şimdi telefon hakkında bölümünü açarak güncellemenin gerçekleştiğinden emin olmak için sürüm kontrolü yapınız.


Güncelleme ile ilgili daha fazla soru için yorum formunu kullanabilirsiniz.

Son güncelleme: 08.05.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa