14 Ağustos 2014 Perşembe

HTML Nedir



Merhaba Arkadaşlar,


Bu Makalemde Sizlere HTML Dili Hakkında Genel Bilgi Vereceğim,


Daha Sonra PHP,XHTML,ASP V.b Diller Hakkında da Bilgi Vereceğim Ama Öncelikle


HTML Yani Bana Göre En Basit Programlama Dilinden Başlayacağız HTML Taglarından Bahsetmeyi Düşünüyorum Bu Dersimizde ,


Sizin Daha Fazla Vaktinizi Almadan ve daha fazla kendimi yormadan size HTML'den Bahsetmeye Başlıyorum.






HTML Hyper Text Markue Language ' nin Kısaltmasıdır . Türkçesi Sanırım Şu Anlama Gelmektedir ,


Haraketli İşaret Yazı Dili Gibi Bir şey şu anda aklıma gelmediği için bunu söyledim ama buna benzer birşeydir ,


HTML Versiyonları Vardır Örneğin xhtml , html5, htm v.b bunlar HTML Dilinin Dalları Yani Versiyonları Örneğin V 1.0 , v 1.1 Ve buna benzer bir şey fakat bunun yerine html , xhtml gibi değişmektedir HTML Kod Yazmak İstiyorsanız Önce Bu Bilgileri Okumalısınız HTML Dilini Yazanı ,


Nasıl Profesyonelleşirim v.b Soruların Cevabını Google'den Bulabilirsiniz ,


Ama İsterseniz Bunlarla İlgili Bir Makale'de Yazarım ,


HTML Diline Hangi Kodlarla Başlanır Nasıl Yazılır ?


HTML <kod>içerik</kod>


örneğin HTML Diline Başlarken


<html>


Kodlar


</html>


Şeklinde Başlar Bir Sayfanın Temel Kodlarını Yazacağım ve Diğer Makale'de Bunları Kullanmayı Öğreteceğim ,


<html>


<head>


<title>


Sayfa Başlığı


</title>


</head>


<body>


Sayfa İçerisindeki İçerik


</body>


</html>


Şeklinde Olacaktır .


Merak Ettiğiniz Ve ya Sormak İstediğiniz Sorular Olursa Bana


trqbyztl@gmail.com adresinden bana mail atarsanız ,


size her türlü yardımda bulunabilirim ,


makalemi okuduğunuz için teşekkürler !

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa