13 Eylül 2014 Cumartesi

Huawei Ascend P6 Nasıl Root Yapılır?

Huawei Ascend P6 her ne kadar başarılı bir cihaz olsa da içerisindeki özelliklere tam erişmek ya da cihazdaki istemediğimiz varsayılan uygulamaları silmek için Root işlemini yapmamız gerekiyor. Bu yazımızda sizlere, Huıawei Ascend P6'nın nasıl Root edileceğini anlatacağız.




1. Adım
İlk olarak Huawei PC Suite programını aşağıdaki bağlantıdan bilgisayarımıza indirip kuruyoruz. Daha sonra bilgisayarı yeniden başlatıyoruz.

Huawei PC Suite İndirmek için buraya tıklayın.

2. Adım
İkinci adımda RootGenius programını, aşağıdaki bağlantıdan indiriyoruz ve bilgisayarımıza kuruyoruz.

Root Genius programını indirmek için buraya tıklayın.

3. Adım
Sonraki adımda telefonumuzu bilgisayara bağlıyoruz ve PC Suite'i seçiyoruz. (Not: Burada  usb hata ayıklamanın acık olması lazım.)

4. Adım
Sonraki adımda Telefonumuz bilgisayara bağlıyken, RootGenius  programını açıyoruz.  

5. Adım
Sonraki adımda resimde gördüğünüz gibi seçeneği işaretliyoruz. Daha sonra Telefon ekranına gelen seçeneği de işaretleyip tamam diyoruz.

6. Adım
Root Genüus programında ekran yukarıdaki gibi olduktan sonra, root dügmesine tıklıyoruz. Son olarak telefonumuz kapanıp açıldıktan sonra Root işlemi tamamlanıyor.

Telefonunuz açıldıktan sonra uygulama menüsünde Super User görüyorsanız, Root işlemi başarıyla tamamlanmıştır. Eğer Super User menüde yoksa bir yerde hata olmuş olabilir .yeniden deneyin.

Son güncelleme: 14.09.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa