3 Ağustos 2014 Pazar

Google Now Launcher İncelemesi - Uygulama İnceleme

Dün sizlere söylediğim gibi Now Launcher arayüz uygulamasını inceledim. Hafif, hızlı ve performanslı Now Launcher bana kendini kanıtlamayı başardı diyebilirim. Şu an da kullanmaya devam ediyorum. Arayüzü ağır çalışan kullanıcılara kesinlikle öneririm.



Now Launcher İncelemesi




Now Launcher fazla kişiselleştirme özelliği sunmayan bir arayüz uygulaması olarak karşıma çıktı. Duvar kağıdı değiştirme, widgetlar ve dock gibi genel özellikleri barındırıyor. Ana ekrana klasörler eklenebiliyor. Menü de ise klasör özelliği yok. Menüdeki uygulama sıralamasını Now Launcher ekran boyutuna göre otomatik olarak ayarlıyor.

Asistan etkinleştirmede daha detaylı anlatacak olsam da Asistanda ki "OK Google" özelliğinin Türkçe telefonlarda kullanılamadığını fark ettim. Telefonun dilini ingilizce yaptığınızda bu özellik etkinleştiriliyor ancak Türkçe olunca çalışmıyor. İlerde bunun da düzeleceğini düşünüyorum.

Asistan etkinleştirmeyi bir iki gün içerisinde anlatacağım. Kısaca telefonu ingilizce yapıyor, now launcher verilerini temizliyor. Now launcher açıyor asistanı etkinleştirip Telefonu tekrar Türkçe yapıyoruz. Detaylı anlatımı ilerleyen dönemde anlatacağım.

Now Launcher uygulamasını buraya tıklayarak indirin


Son güncelleme: 03.08.2014

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa