27 Mart 2013 Çarşamba

26 Mart 2013 Salı Reyting Sonuçları

TNS ve SBT tarafından ölçülen 26 Mart 2013 Salı gününün reyting sonuçları:

TNS

Total - İlk 5

1- Türkiye - Macaristan | Star
2- Öyle Bir Geçer Zaman Ki | Kanal D
3- Benim İçin Üzülme | atv
4- Öyle Bir Geçer Zaman Ki Özet | Kanal D
5- Kanal D Haber | Kanal D

AB - İlk 5

1- Türkiye - Macaristan | Star
2- Öyle Bir Geçer Zaman Ki | Kanal D
3- Öyle Bir Geçer Zaman Ki Özet | Kanal D
4- Seksenler | TRT-1
5- Benim İçin Üzülme | atv


SBT

Total - İlk 5

1- Türkiye - Macaristan | Star
2- Öyle Bir Geçer Zaman Ki | Kanal D
3- Benim İçin Üzülme | atv
4- Unutma Beni | FOX
5- Beni Affet | Star

AB - İlk 5

1- Türkiye - Macaristan | Star
2- Öyle Bir Geçer Zaman Ki | Kanal D
3- Seksenler | TRT-1
4- Öyle Bir Geçer Zaman Ki Özet | Kanal D
5- Benim İçin Üzülme | atv

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa