22 Nisan 2014 Salı

HTC M8 Yüksek Performans modu

HTC M8 her ne kadar güçlü bir işlemciye sahip olsa da telefonun hızı üretici tarafından sınırlandırılmış durumda. Bunun nedeni ise verilen hızın yeterli olması ve pil kullanımının iyileştirilmeye çalışılması. Yani tam güç sizlere yüksek hız ile birlikte daha kısa süre pil kullanımı sunuyor.

HTC M8 her ne kadar güçlü bir işlemciye sahip olsa da telefonun hızı üretici tarafından sınırlandırılmış durumda. Bunun nedeni ise verilen hızın yeterli olması ve pil kullanımının iyileştirilmeye çalışılması. Yani tam güç sizlere yüksek hız ile birlikte daha kısa süre pil kullanımı sunuyor.


Ancak sizler yine de ben bu modu denemek istiyorum, pil kısa süre dayansa yeterli olur diyorsanız aşağıda anlattığım işlemleri uygulayarak Yüksek Performans modunu etkin hale getirebilirsiniz.

Yüksek Performansı etkinleştirme nasıl yapılır?

UYARI: Yapacağınız işlem sonucu cihazınız ısınabilir, yada pil ömrü kısalabilir. Bunlar tamamen sizlerin sorumluluğundadır.

Adım 1
Cihazın "Ayarlar" menüsünü açın.
Adım 2
Menünün en altındaki "Hakkında seçeneğine tıklayın.
Adım 3
Daha sonra yazılım bilgileri bölümünde yer alan "Yapı Numarası" seçeneğine 7 kere basın.
Adım 4
Yaptığınız işlemden sonra "Artık geliştirici oldunuz" uyarısı alacaksınız (Aynı işlem Cyanogen Mod da bulunmaktadır)
Adım 5
Daha sonra yeniden "Ayarlar" menüsüne geri dönün. Artık Ayarlar menüsünde Geliştirici seçenekleri olacaktır.
Adım 6
Geliştirici seçeneklerini açtığınızda Yüksek Performans seçeneğine tıklayın.
Adım 7
Son olarak sizlere cihazınızın pilinin çabuk biteceği ve telefonun ısınacağı gibi bir uyarı gelecektir. Bu uyarıyı onayladıktan sonra Yüksek Performans modu etkin olacaktır.

Son güncelleme: 22.04.2014

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa