28 Nisan 2014 Pazartesi

Samsung Note 10.1 Android 4.4 Odin güncellemesi nasıl yapılır?

Geçtiğimiz günlerde çok yakında yayınlanacak Note 10.1 Android 4.4 güncellemesinin ortaya çıktığından söz etmiştik. Bugün ise Odin ile yani Firmware dosyasını direkt olarak yüklemenin nasıl yapıldığını göstereceğim.


UYARILAR
- Bu yöntem normal güncelleme(OTA) kadar güvenilir değildir.
- Yapacağınız tüm işlemler sizlerin sorumluluğundadır.
- En küçük sorunda dahi yetkili servise başvurunuz.
- Soru, sorun, dilek, istek, eleştiri ve görüşlerinizi yorum yolu ile iletebilirsiniz. Yorum göndermeden önce daha önceden gönderilen yorumları okuyunuz. Aradığınız cevabı yorumlar arasında bulabilir ve bizim yanıt vermemizi beklemezsiniz.
-Yükleme sırasında "Odin" programındaki Re-Partition işaretli olmamalı.

Güncelleme için gerekenler
- ***Odin dosyasını buraya tıklayarak indir***
- ***Firmware (ROM) dosyasını buraya tıklayarak indir***
- Cihazda en az %50 batarya dolu olmalı

Güncelleme nasıl yapılır?
Adım 1
Güncelleme için gerekenler bölümünde yer alana "Odin" ve "Firmware" dosyalarını indirin.
Adım 2
İndirdiğiniz dosyaları arşivden çıkartın.
Adım 3
İlk Arşivdeki "Odin" programını çalıştırın.
Adım 4
Telefonunuzu elinize alın. Aynı anda ses kısma ve Güç tuşlarına basın.
Adım 5
Download modunu açın. (Uyarı gelirse ses açma tuşu ile geçin)
Adım 6
Telefonunuzu bilgisayara bağlayın
Adım 7
Bağlantıdan sonra "Firmware" arşivinden çıkarttığınız dosyaları aşağıdaki şekilde "Odin" programına yükleyin
+ AP bölümüne AP_N8000XXUDND5.tar.md5 dosyasını
+ BL bölümüne Add BL_N8000XXUDND5.tar.md5 dosyasını
+ CP bölümüne  MODEM_N8000XXUDND2.tar.md5 dosyasını
+ CSC bölümüne CSC_OXA_N8000OXADND5.tar.md5 dosyası
(Bölüm butununa tıklayın gelen ekrandan belirtilen dosyayı seçin)
Adım 8
Start butonuna tıklayın ve yüklemeyi başlatın. Biraz uzun sürebilir. Sabırlı olun.
Adım 9
Güncelleme tamamlandı. Artık yeni özellikleri ile cihazınızı kullanmayı sürdürebilirsiniz.

Son güncelleme: 28.04.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa