26 Nisan 2014 Cumartesi

Samsung Note 2 Android 4.4 KitKat güncellemesi nasıl yapılır?

Samsung Note 2 kullanıcılarının uzun zamandan beri beklediği Android 4.4.2 KitKat güncellemesi sonunda yayınlandı. Dünya genelinde yavaş yavaş dağıtılan güncellemenin önümüzdeki haftalarda ülkemize ulaşması bekleniyor. Peki bu güncellemeyi nasıl gerçekleştirebiliriz? Bu sorunun cevabı için aşağıdaki rehber çözüm olabilir.



SAMSUNG NOTE 2 ANDROİD 4.4.2 KİTKAT GÜNCELLEMESİ REHBERİ

***UYARILAR***
1) Güncellemenin hemen cihazınıza gelmesini beklemeyin. iKi hafta yada bir aydan fazla sürebilir. 1 ay süreyi aşarsa eğer durumu bize bildirin ve yetkili servise konu ile ilgili başvuruda bulunun.
2) Güncelleme esnasında yada sonrasında oluşan tüm hataları bize ve yetkili servise bildirin.
3) Güncelleme boyutu büyük olduğu için hızlı bir internet bağlantısı tercih edin. 360p videoları donmadan oynatabilen internet hızı sizlere sorun çıkarmayacaktır.
4) Tüm yazılanları harfiyen uygulayın. Oluşabilecek sorunlardan Biltanı, yazar ve yöneticileri sorumlu tutulamaz.

Güncelleme için gerekli olanlar
1) En az %75 dolu batarya
2) Hızlı ve takılmadan çalışan kablosuz bağlantı (Mobil operatör bağlantısı önerilmez)

Güncelleme nasıl yapılır?
Adım 1
Cihazınızın "Ayarlar" menüsünü açın
Adım 2
"Genel" sekmesine tıklayın
Adım 3
Açılan ekranın en altındaki "Cihaz hakkında" seçeneğini seçin
Adım 4
Açılan ekranda "Yazılım güncellemeleri" seçeneğine tıklayın.
Adım 5
Son olarak gelen ekranda "Güncelle" seçeneğine tıklayarak güncellemeyi gerçekleştirmeye başlayın.

Güncelleme cihazınıza geldiğinde sorunsuz şekilde tamamlanacaktır. Benim önerim güncellemeyi ertelemeniz ve daha önce deneyenlerin fikirlerini almanız. Zira güncellemede olabilecek hatalar cihazınıza zarar verebilir.

Not: Güncelleme hakkında tüm sorularınızı yorum olarak iletebilirsiniz.

Son güncelleme: 26.04.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa