16 Nisan 2014 Çarşamba

Samsung Galaxy S4 Android 4.4 Odin güncellemesi nasıl yapılır?

Geçmişte sizlere yardımcı olmak için hazırladığım güncelleme rehberi birçok kullanıcı için başarılı olurken birçok kullanıcı da başarısız güncellemeler gerçekleştirdi. Karşılaşılan "cihazınız modifiye edildi" ve "cihazınız zaten güncel" sorunları genel olarak yaşanılan sorunlar. Bu yazıda güncellemeyi gerçekleştiremeyen kullanıcılar için Odin ile güncelleme işlemini anlatacağım.

Geçmişte sizlere yardımcı olmak için hazırladığım güncelleme rehberi birçok kullanıcı için başarılı olurken birçok kullanıcı da başarısız güncellemeler gerçekleştirdi. Karşılaşılan "cihazınız modifiye edildi" ve "cihazınız zaten güncel" sorunları genel olarak yaşanılan sorunlar. Bu yazıda güncellemeyi gerçekleştiremeyen kullanıcılar için Odin ile güncelleme işlemini anlatacağım.



Odin güncellemesi Rom yükleme ile eşdeğer bir işlem denilebilir. Ancak yüklediğimiz dosya orijinal yazılım olacak.

UYARILAR
1) Oluşan yada oluşabilecek hiçbir sorundan Biltanı, yazar ve yöneticileri sorumlu tutulamaz.
2) Güncelleme öncesi dosya yedekleme şiddetle önerilir.
3) Karşılaştığınız herhangi bir sorun olduğu takdirde yorum yolu ile bizlerle paylaşabilirsiniz.
4) Yapacağınız işlem I9500 sürümü için geçerlidir.
5) *** Yükleme sırasında karşınıza Re-partition seçeneği çıkarsa hiçbir şekilde seçmeyin***

TÜRKİYE ROM DOSYASI EKLENMİŞTİR SORUNSUZ YÜKLEYEBİLİRSİNİZ


Yükleme için gerekli yazılım ve dosyalar
Odin  3.09 buradan indir
- Galaxy S4 Android 4.4 KitKat Orijinal Rom dosyası buradan indir
- Galaxy S4 Android 4.4 KitKat Orijinal Rom dosyası buradan indir (ALTERNATİF)

Güncelleme işlemi nasıl yapılır?
Adım 1
İndirdiğiniz Odin ve güncelleme dosyalarını arşivden çıkartın
Adım 2
Cihazınızı kapatın
Adım 3
Güç, home ve ses kısma tuşlarına aynı anda basılı tutun
Adım 4
Ekrana gelen yazıyı ses açma tuşuna basarak geçin ve downloading ekranını açın
(Bir sorun olursa telefonu açın ve USB hata ayıklama modunu açın)
Adım 5
Odin programını açın
Adım 6
Odin programındayken API düğmesine tıklayın
Adım 7
İndirdiğiniz güncelleme dosyasını (Arşivden çıkarılmış şekilde) açın (Bu düğme bazı durumlarda PDA düğmesi olarak da adlandırılabilir)
Adım 8
Start düğmesine tıklayın ve yükleme işlemini başlatın
Adım 9
Güncelleme işlemi biraz uzun sürebilir ama tamamlanacaktır

*****Telefon açıldığında ilk olarak dil ayarını yapmayı unutmayın*****

Son güncelleme: 16.04.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa