19 Nisan 2014 Cumartesi

LG G2 (D802) Android 4.4 güncellemesi nasıl yapılır?

Geçtiğimiz günlerde Android 4.4 güncellemesi LG G2 modeline ulaştı. Birçok kullanıcı güncelleme işlemini gerçekleştirmişken bir kısmı da güncelleme konusunda bilgi sahibi olamadığı için güncellemeyi gerçekleştiremedi. Bu yazıda güncelleme yapma konusunda bilgisiz olanlar için güncellemenin nasıl yapılacağı konusunda yardımcı olacağım.

Geçtiğimiz günlerde Android 4.4 güncellemesi LG G2 modeline ulaştı. Birçok kullanıcı güncelleme işlemini gerçekleştirmişken bir kısmı da güncelleme konusunda bilgi sahibi olamadığı için güncellemeyi gerçekleştiremedi. Bu yazıda güncelleme yapma konusunda bilgisiz olanlar için güncellemenin nasıl yapılacağı konusunda yardımcı olacağım.


Uyarılar
-Tüm önerileri dikkatle okuyun
-Güncelleme için gerekli her şeye tam olarak sahip olduğunuzdan emin olun
-Güncelleme öncesi tüm verilerinizi yedekleyin (Güncelleme sırasında verilerin güvenliği tamamen sizin sorumluluğunuzdadır)

Güncelleme için gerekenler
- Kablosuz internet bağlantısı (Mobil veri ile internet kesintileri, hız sorunu ve yavaş güncelleme sorunları oluşur)
- En az %75 dolu batarya

Güncelleme nasıl yapılır?
Adım 1
Telefonun "Ayarlar" menüsünü açın
Adım 2
Ekranın sağ üstünde yer alan "Genel" bölümünü açın
Adım 3
Ekranın en altındaki "Telefon hakkında" seçeneğini açın
Adım 4
2. seçenek olan "Güncelleme merkezi" seçin
Adım 5
2. seçenekte yer alan "Yazılım Güncelleme" seçeneğine tıklayın
Adım 6
Açılan ekranda "Güncelleme için şimdi kontrol" seçin
Adım 7
Güncelleme olup olmadığı kontrol edilir.
Adım 8
Eğer güncelleme geldiyse sorunsuz şekilde tamamlanır

Not: Tüm sorularınızı yorum yolu ile bildirebilirsiniz. Yorum yapmadan önce, önceden yapılmış yorumları okuyunuz. Çünkü bazen aynı sorun iki kullanıcını başına gelebiliyor.

Son güncelleme: 18.04.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa