26 Temmuz 2014 Cumartesi

Discovery Kitkat Sürümünden Jellybean'a Geri Dönüş - Jellybean Yükleme



Bu Jellybean General Mobile tarafından resmi olarak yayınlanmıştır.


Adım 1
SD Kart kullanıyorsanız lütfen SD kartınızı çıkartın.
Şarjınız %35’in üstünde olmalıdır.

Adım 2
Telefonunuzun modeline göre (4 GB yada 16 GB) yazılım dosyasını telefonunuza yada bilgisayarınıza indirin.

Adım 3
İndirilen dosya “Dahili Depolama/Download” dizinine kaydedilecektir.

Bilgisayara indirenler için, indirdiğiniz dosyayı telefon hafızasına kopyalayın (*.zip dosyası olarak). Kopyalama işlemi tamamlandıktan sonra USB kablosunu çıkartın.

Adım 4
(1) Sistem Güncelleme (2) Menü Tuşu (3) Yerelden güncelleme paketini seç adımlarını izleyin.

Adım 5
Çıkan ekranda “Dahili Depolama”da yazılım dosyasının bulunduğu konuma gidin ve yazılım dosyasını seçin.

Adım 6
Ekrana gelen sorguda “güncelle” seçeneğini seçiniz. Telefon kendiliğinden yeniden başlatılacak ve güncelleme işlemini gerçekleştirecektir.

İlk açılış normalden uzun sürmektedir.
Yaklaşık 5 dakika. Lütfen bekleyiniz.

Kurulum işleminiz tamamlanmıştır.







Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa