25 Temmuz 2014 Cuma

GM Discovery Android 4.4 KitKat güncelleme geri alma (RESMİ) nasıl yapılır?

Evet arkadaşlar, General Mobile tarafından paylaşılan güncelleme geri alma işlemini sizlerle paylaşmak istedim. ben General Mobile'a oranla daha detaylı bir anlatım izlemeye çalışacağım. Soru, sorun veya yorumlarınızı gönderebilirsiniz.



Güncellemeyi geri almadan önce bilmeniz gerekenler

- Güncelleme sonrası veriler silinecek. Bu nedenle tüm verilerinizi başka bir hafıza veya My Backup uygulamasını kullanarak yedekleyin.

Güncelleme öncesi olması gerekenler

- Telefonunuzun bataryasını en az %75 doldurun. (General Mobile %35 demiş ama biz işi sağlama alalım.)
- Gerekli güncelleme geri alma yazılımlarını aşağıdaki bağlantılardan cihazınızın modeline göre yükleyin.

Güncellemeyi geri almak için gereken dosyalar

- 4 GB model için dosyayı buradan indir
- 16 GB Model için dosyayı buradan indir

Güncelleme geri alma nasıl yapılır?

Adım 1
Öncelikle güncelleme dosyasını, telefonunuzun hafızasının bildiğiniz bir bölümüne indirin. Telefondan indriyorsanız Downloads klasörüne indirilir. Bilgisayara indirdiyseniz telefona aktarın. Dosyayı arşivden çıkartmayın.
Adım 2
Telefonunuzun menüsünü açın.
Adım 3
Sistem güncelleme uygulamasını normal güncellemede olduğu gibi çalıştırın.
Adım 4
Daha sonra uygulamanın sağ üst bölümünde üç nokta şeklindeki seçenekleri açın.
Adım 5
Yerelden güncelleme paketini seç seçeneğini seçin.
Adım 6
İndirmenizi istediğim dosyayı seçin.
Adım 7
Ekrana bir yazı gelecek. Güncelle diyerek geçin.
Adım 8
Yaklaşık 5 dk boyunca güncelleme geri alma gerçekleşecek.

Güncelleme geri alma sonrası telefonun ilk açılışı biraz uzun sürebilir. Söyleyeceklerim bu kadar, herşeyi doğru yaptıysanız güncelleme geri alınacak ve telefonunuz eski Jelly Bean sürümüne dönecektir. Sorularınız olursa torum gönderebilirsiniz.

Son güncelleme: 25.07.2014

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa