15 Temmuz 2014 Salı

4444 Oyunu İncelemesi

4444 adlı oyunu sizler için incelemeye çalıştım. Bu arada oyun hakkında diğer arkadaşların fikir edinmesi açısından yorumlarınızı bekliyorum ve 4444 incelemesine geçiyorum.


4444 İncelemesi



4444 oyununu başlarda beğeniyordum ama sonraları sıkılmaya başladım ve bıraktım. Az seviyede bağımlılık yaptığı da söyleniyor, ama ben pek fazla bağımlılık sorunu yaşamadığımdan dolayı bağımlılık yaratıp yaratmadığını bilmiyorum.

Seveceğinizi düşündüğüm bir oyun. Türkçe dil desteği olması çok iyi olmuş. Oyunu oynama hakkında daha detaylı bilgi için videoya yada buraya tıklayarak oyun hakkında daha önceden yazdığım yazıya ulaşabilirsiniz.

Oyunu indirmek için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz 

Bu arada inceleme isteklerinde bulunabilirsiniz. Ayrıca kendi geliştirdiğiniz uygulamaları da inceleyebilirim. Tabi kaliteli olması lazım. İstekleri yorum ile gönderebilirsiniz.

Son güncelleme: 15.07.2014

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa