13 Temmuz 2014 Pazar

Bilgisayar ve Tablette WhatsApp kullanma nasıl yapılır? (2. Yöntem)

Merhaba arkadaşlar şimdi sizlere önceden söz verdiğim gibi Bilgisayarda WhatsApp kullanmayı anlatacağım. ancak bu yöntem Android Tabletler için uygun olmayabilir. Windows 8 Tabletlerde denenmedi, olabilir. Hadi başlayalım.



Bilgisayarda WhatsApp kullanma nasıl yapılır?

Adım 1
İlk olarak BURAYA tıklayın ve açılan sitede Download yazan yere tıklayıp YouWave adlı programı yükleyin.
Adım 2
Daha sonra programı bilgisayarınıza kurun.
Adım 3
Sonra yüklediğiniz programı açın.
Adım 4
Açılırken bir pencere açılacak. Buradan "Continue with Trial version" seçeneğini seçin ve "OK" diyerek geçin.
Adım 5
Daha sonra bilgisayarınızda bir Android telefon ekranı açılacak.
Adım 6
Açılan Android cihaz içindeki tarayıcıyı açın ve http://www.whatsapp.com/android/ adresine girerek uygulamayı yükleyin. Yükleme olmazsa IP adresini değiştirin.
Adım 7
Daha sonra inen WhatsApp uygulamasını penceredeki Android Telefona yükleyin.
Adım 8
WhatsApp uygulamasını açın ve Telefon numaranızı etkinleştirin.
Adım 9
Etkinleştirme sonrası YouWave adlı program içindeki Android telefon üzerinden WhatsApp uygulamasını kullanın.

Bu yöntem daha önceki gibi Root vb. birşey gerektirmez. Bir Windows bilgisayar ile sorunsuz WhatsApp kullanabilirsiniz.

Son güncelleme: 13.07.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa