4 Temmuz 2014 Cuma

General Mobile Discovery Android 4.4 KitKat güncellemesi nasıl geri alınır?

Dün bir takipçimin isteği üzerine General Mobile Discovery güncellemesini nasıl geri alabileceğimizi araştırdım. Biraz uğraştım ama cevabı buldum. İşte sorunun cevabı...




GÜNCELLEMEYİ GERİ ALMA İŞLEMİNİN NASIL YAPILACAĞINI ANLATTIM. BURAYA TIKLAYARAK DAHA GÜNCEL GÜNCELLEME GERİ ALMA ANLATIMINA ULAŞABİLİRSİNİZ.




Dün bir takipçimin isteği üzerinde General Mobile Discovery KitKat güncellemesini nasıl geriye alıp 4.2.2 sürümüne döneceğimizi araştırdım. Araştırmamda internet üzerinde herhangi bir sonuca ulaşamadım. Bende General Mobile ile iletişime geçtim.

General Mobile yetkili servisi Telpa'ya gönderdiğim mesajda "Bir arkadaşım General Mobile Discovery model telefonunun sürümünü KitKat ile güncelledi. ancak beğenmedi. Bunu nasıl geri alabiliriz, yada almanın bir yolu var mıdır?" şeklinde bir mesaj ilettim.

Telpa ise bugün mesajımı yanıtladı. Mesajda " Servise gönderebilirsiniz." diyordu. Yani güncellemeyi geri almak için yetkili bir Telpa servisine telefonunuzu götürüp güncellemeyi geri almak istediğinizi belirtmeniz gerekiyor.

Yani Telpa servise gitmeniz şart. Aslında ben diğer markalarda olduğu gibi anlatım yapmak isterdim. Ama ne yapalım, General Mobile yazılımı izin vermiyor.

Son güncelleme: 04.07.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa