3 Temmuz 2014 Perşembe

General Mobile Discovery Android 4.4 KitKat güncellemesi nasıl yapılır? (DETAYLI ANLATIM)

Bugün sizlere General Mobile Discovery 4 GB ve 16 GB modellerini nasıl Android 4.4 KitKat sürümüne güncellemeyi nasıl yapacağınızı anlatacağım. Dikkatle okuyun lütfen.



Güncelleme öncesinde bilmeniz gerekenler

- Güncelleme esnasında telefon hafızasındaki tüm veriler silinecektir. Bu nedenle verilerinizi başka bir konuma yedekleyin.
- Telefonunuzun bataryası en az %50 olmalı. aksi takdirde problem olabilir. ama siz yinede tam doldurmaya çalışın.
- Güncelleme esnasında hafıza kartınızı çıkartın.


Güncelleme için gerekenler

- General Mobile Discovery 4 GB güncelleme dosyasını buradan indir
- General Mobile Discovery 16 GB güncelleme dosyasını buradan indir

Güncelleme nasıl yapılır?

Adım 1
İlk olarak yukarıda verdiğim bağlantılardan cihazınız için uygun olan güncelleme dosyasını indirin.
Adım 2
Telefon üzerinden indirdiyseniz Downloads klasörüne kaydolacaktır. Bilgisayara indirdiyseniz telefon hafızasına aktarın. !!!! Ama Arşivden çıkartmayın !!!!
Adım 3
Uygulama menüsünü açın.
Adım 4
Sistem Güncelleme uygulamasını açın.
Adım 5
Sağ üst köşedeki menü tuşuna basın.
Adım  6
Açılan menüden "Yerelden güncelleme paketini seçin" seçeneğine tıklayın.
Adım 7
Daha sonra telefon hafızasından indirdiğiniz güncelleme dosyasını seçin.
Adım 8
Ekrana yazılar gelecektir. Güncelle seçeneğine tıklayın.
Adım 9
Son olarak telefon yeniden başlar ve güncelleme gerçekleşir. Bu arada ilk açılış biraz uzun sürebilir.

Son güncelleme: 03.07.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa