7 Temmuz 2014 Pazartesi

Hotmail Parola Sıfırlama


Hotmail Parola Sıfırlama Yöntemi

Hotmail parola sıfırlama

Hotmail Şifremi Unuttum Parola Sıfırlama Yöntemi
Hotmail internet kullanıcılarının en çok tercih ettikleri mail hesaplarından birisidir. 
Aslında birçok kişi ilk mail adresini Hotmail uzantılı olarak almış ve Messenger üzerinden arkadaşlarıyla ve akrabalarıyla görüntülü ve yazışmalı olarak sohbetler yapmışlardır. 
Peki, bu sıklıkla kullandığımız Hotmail e-posta adreslerimizin şifresini unuttuğumuzda ne yapmalıyız? Hangi çözüm yolu bizim için daha güvenili?



hotmail şifremi unuttum
hotmail şifremi unuttum




Hotmail şifremi unuttum hotmail giriş ekranının altında yazan “hesabınıza erişemiyor musunuz?” bölümüne tıklayın. Daha sonra Microsoft hesabı Hotmail parola sıfırlama ekranı açılacaktır. Bu ekrandaki “parolamı unuttum” kutusunu işaretleyerek “parolamı sıfırla”yı tıklayın. Bu şekilde hotmailde kayıtlı olan başka bir mail adresinize yeni şifreniz gelecektir. 

Hotmail'de kayıt olurken belirttiğiniz e-posta adreslerini kullanmıyorsanız, açılan ekrandan e-posta yenileme bağlantısı göndermesini isteyebilirsiniz. Bir anket doldurarak çok kısa bir süre içerisinde bağlantı adresi gelecektir. Ya da Hotmail.com adresindeki hotmail şifremi unuttum bölmesine tıklayarak görsele gelen karakterleri girin. Konum bilgileriniz ve gizli sorunuzun cevabı ile şifre sıfırlama bağlantınız 2. e-posta adresinize gelecektir. 

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa