6 Temmuz 2014 Pazar

Sony Xperia L Bootloader açmadan Root nasıl yapılır? (15.3.A.1.17)

Bugün sizlere Sony Xperia L model telefonunuzu nasıl Root edeceğinizi anlatacağım. Bu anlatımda diğerlerinden farklı olarak Bootloader açık olmayacak. Ancak yazdığım herşeyi dikkatle okuyun ve uygulayın. 



Gerekli dosya ve yazılımlar

- Root dosyasını buraya tıklayarak indirin

Root öncesi yapmanız gerekenler

- Telefonunuzun karnel numarasına 11 kere tıklayarak Geliştirici seçeneklerini açın.
- Geliştirici seçeneklerinden "USB Hata Ayıklama" ve "Bilinmeyen kaynaklar açık" seçeneklerini aktif hale getirin.

Root nasıl yapılır?

Adım 1
İndirmenizi istediğim dosyayı arşivden çıkartın.
Adım 2
Çıkartılan klasörü açın.
Adım 3
Telefonunuzu bilgisayara bağlayın.
Adım 4
Klasörde yer alan adb adlı programı çalıştırın.
Adım 5
ADB programındaki "Install" tıklayın.
Adım 6
Telefon yeniden başlar. Root tamamlanır. Telefon Root olmuş ise menüde SuperSU uygulaması olur.

Kolay bir işlem. Bir arkadaşımdan öğrendim. Detaylarını tam olarak bilmediğim için yüzeysel anlattım. Herşey sizlerin sorunluluğundadır.

Son güncelleme: 06.07.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa