17 Temmuz 2014 Perşembe

Telefon ve Tablet ile Seçmen Sorgulama nasıl yapılır?

Bugün, bilgisayarı olmayan veya bilgisayarda interneti olmadığı için mobilden Seçmen sorgulama yapmak isteyen arkadaşlara bunu nasıl yapacaklarını anlatacağım. İşlem çok basit ve başarılı sonuçlar veriyor.



Seçmen Sorgulama için uyumlu Telefon ve Tabletler

- Android 2.2+ telefonlar
- Android 2.2+ tabletler
- iPhone modelleri
- iPad ve iPad Mini modelleri
- Windows Phone telefonlar

Telefon ve Tablet ile Seçmen sorgulama nasıl yapılır?

Adım 1
Öncelikle aşağıdaki bağlantılardan cihazınız için gerekli Seçmen Sorgulama uygulamasını yükleyin.
- Android için buradan indir
- iPhone ve iPad için buradan indir
- Windows Phone için buradan indir
Adım 2
Daha sonra indirdiğiniz uygulamayı açın.
Adım 3
Uygulama ekranında Yurtiçi ise Ekranın üstünde Nerede Oy kullanacağım, Yurtdışı ise Yurt dışı seçmen sorgulama yazacaktır. Buradan bulunduğunuz yere göre sol üstteki buton ile konumunuzu ayarlayınız.
Adım 4
Daha sonra ekrana gerekli bilgileri girin.
Adım 5
Sorgula butonuna tıklayın
Adım 6
Eğer bilgileriniz doğru ise sonuçlar karşınıza çıkacaktır. Doğru değilse girdiğiniz bilgileri tekrar kontrol edin.
Adım 7
İşlem bu kadar.

Sorunuz olursa yorum yolu ile sorabilirsiniz.

Son güncelleme: 17.07.2014

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa