8 Temmuz 2014 Salı

Bilgisayar ve Tablette WhatsApp kullanma nasıl yapılır? (1. Yöntem)

WhatsApp adlı uygulamayı bilgisayardan kullamak için size yeni bir yöntem anlatacağım. Bu yöntem ile WhatsApp uygulamasını bilgisayarınızda kullanabilirsiniz. Hatta Tabletlerde de olabilir denemedim. Anlatacağım 1. Yöntemdir ilerleyen günlerde daha farklı yöntemleri de anlatacağım.



*** UYARI ***

WhatsApp uygulamasını bu yöntem ile bilgisayardan kullanmak için Telefonunuz Root'lu olmalıdır. Yüklenecek uygulama Root olmadan çalışmamaktadır. Cihazınız Rootlu değilde ilerleyen günlerde farklı yolları da anlatacağım.

Bilgisayar ve Tablette WhatsApp kullanma nasıl yapılır?

Adım 1
Telefonunuza normal WhatsApp uygulamasını yükleyin.
Adım 2
WhatsApp uygulamasından telefon numaranızı etkinleştirin.
Adım 3
Daha sonra buraya tıklayarak WhatsRemote uygulamasını telefonunuza yükleyin. Uygulamayı açın ve etkinleştirin.
Adım 4
Son olarak buraya tıklayın ve WhatsRemote web uygulaması üzerinden tarayıcınız ile sohbet edin.

Oldukça basit bir yöntem. Tek kötü yanı Root istemesi. Az öncede belirttiğim gibi ilerleyen günlerde telefonu Rootlu olmayanlar için WhatsApp yüklemeyi anlatacağım. Biltanı'yı takip etmeye devam edin.

Son güncelleme: 28.07.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa